Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 11:10:57 +0300

Tere!

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/02548 aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Kasepää küla, 14110 
Murru-Mustvee tee// Oja tn 4// Oja tänav// Sõpruse tn 101// 103// 149// 149a 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Magistraaltrasside projekteerimistingimuste 
küsimine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26944060>  (menetlus nr: 
422068), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister